Żółty Mercedes-Benz Sprinter na niebieskim tle.

1995: Początek nowej ery vanów

1995 rok był przełomowy pod wieloma względami. Sprinter zastąpił legendarnego T1/TN i był pierwszym vanem z gwiazdą, który otrzymał nazwę własną zamiast neutralnych kodów liczbowych i literowych.

Ciemnogranatowy Mercedes-Benz Sprinter na żółtym tle

2006: Modernizacja technologii i bezpieczeństwa w drugiej generacji Sprintera

Druga generacja Sprintera została wprowadzona na rynek na początku 2006 roku. Klienci mogli liczyć na dodatkowe warianty: na przykład wybrać między trzema rozstawami osi, czterema długościami, trzema wysokościami dachu i masą całkowitą od 3,0 do 5,0 ton. 

Szary Mercedes-Benz Sprinter na błękitnym tle

2018/2019: Usługi łącznościowe i różnorodność – kluczowe dla trzeciej generacji Sprintera

Trzecia generacja Sprintera została wprowadzona na rynek w 2018 roku. Model nie tylko zachował istniejącą gamę wariantów, ale dodatkowo ją rozszerzył, częściowo dzięki wprowadzeniu napędu na przednie koła, a tym samym nowego wariantu podwozia z kabiną.

Kolejny przełom nastąpił w 2019 r.: wprowadzono na rynek pierwszą generację furgona eSprinter, który dzięki napędowi elektrycznemu zasilanemu akumulatorem umożliwiał lokalną mobilność bez emisji CO2 w handlu, logistyce i usługach.

Ciemnogranatowy Mercedes-Benz Sprinter na błękitnym tle

2024: Bardziej wszechstronny niż kiedykolwiek

Połączenie trzech czynników: wydajności, zasięgu i ładowności sprawia, że ​​obecny Mercedes-Benz eSprinter drugiej generacji jest wszechstronnym pojazdem. eSprinter jest dostępny w obecnej formie od zeszłego roku.